Pagina's

vrijdag 7 april 2017

Mini!

En toen kreeg ik onverwacht de kans om naar de Mini-Quilt expositie van het Quiltersgilde in Dalfsen te gaan.....



Het was de eerste keer dat ik een dergelijke tentoonstelling heb bezocht....


en wat vond ik het geweldig leuk!!


Natuurlijk wel eens kleine quiltjes gemaakt....


me ooit aan dagboekquiltjes gewaagd.....


briefkaartquiltjes heb ik ook gemaakt en verstuurd....


maar het was niet ´mijn ding´, zoals dat heet......

 
deze expositie was dat zeker wel! Wat heb ik genoten! Dit is een kleine selectie, later weer een kleine selectie ;-) 
(p.s. ik heb de namen van de quilts en makers niet genoteerd, excuses hiervoor)

Fijne dag! 


4 opmerkingen:

  1. Nou, de foto's spreken al voor zich... Wat ontzettend leuk allemaal. De varkentjes zijn m'n favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je naar Dalfsen bent geweest. Zelf had ik 2 quiltjes ingestuurd, maar kon niet naar de tentoonstelling toe. Wij hebben ooit een siggy geruild, groet van Mattie de Vries uit Dokkum

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi om te zie, hoe groot is klein? Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen