Pagina's

zondag 1 januari 2017

Uitluiden en inluiden....

het jaar 2016 werd uitgeluid met een ´oudejaarsdiner´ - voor mij heerlijk relaxed, want ik mag alleen de tafel dekken en de kaarsjes aansteken....



 laat op de avond werden een paar oliebollen gegeten....



ook de 15,5 jarige deed haar best zoveel mogelijk oliebollen te eten en dat mag als je zo oud bent!




en op de eerste ochtend in 2017 werd een lange wandeling gemaakt en wensten we moeder en kind ree in de mist een gelukkig nieuwjaar zonder auto-ongelukken en ontmoetingen met groene heren...
Helaas wandelden we zonder de spotted dog, dat kan ze niet meer, een rondje tuin is genoeg.

En om met een Groningse wens te eindigen:

Veul hail en zeeg´n in´t nije joar!!

 

5 opmerkingen:

  1. Die karaf met wotter uut Grunn is helemaal het einde!
    Een goed begin gewenst en ik zeg op zijn Fries: "Folle Lok en Seine tawinske foar 2017"!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een heel gelukkig, gezond en creatief 2017 !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je graag een heel voorspoedig 2017!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en ik wens je op zijn twents:

    Vol geluk in tuk !
    groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een goed, gezond en creatief nieuw jaar toe! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen