Pagina's

zaterdag 14 januari 2017

Project...



en wel een heel leuk project! Een speldenkussenruil via Conny.....
Het idee is er, de stoffen bij elkaar gezocht en dan kan ik morgen aan de slag...


van de zes laatste lapjes voor de lapjesdeken zijn er inmiddels vijf gebreid. Vanavond moet ik weer kiezen tussen ´Wie is de Mol´ en de prachtige BBC-serie over Queen Victoria....zo lastig en opnemen kan ik niet....´uitzending gemist´ dan maar....In ieder geval kan ik dan het zesde lapje breien!



èn ik ga genieten van de nieuwe Quiltmania! Ik koop´m nooit vanwege de prijs, maar omdat ik wat verstelwerk voor de buurvrouw heb gedaan kreeg ik een VVV-bon! Joepie!! Dadelijk naar de winkel!


Ik reed even door naar de Appie, omdat er vandaag kleuterbezoek komt en wat schetst mijn verbazing: Ubu-rozijntjes! Tsja...ligt natuurlijk voor de hand zo´n rijst met krentenhond!





en gisteravond hebben we op Ubu geproost met het Ubu-bier uit Watford...ondanks dat ik absoluut geen bierdrinker ben: het smaakte heerlijk!

Fijn weekend!!

3 opmerkingen:

  1. Ubu bier... daar had ik nog nooit van gehoord! Houd de lieverd maar in ere hoor...
    Wat een mooie breilapjes laat je zien, ook echt mijn kleurtjes. Je zou er zò zin in krijgen.
    Ja, die speldenkussenruil is leuk. Helaas geen tijd, maar anders wist ik het wel!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een VVV bon kreeg en de nieuwe QM kon kopen. Ik ben al 2x naar de plaatselijke boekhandel gelopen, maar hij was er nog niet. Dus dat komt nog wel. Mooie lapjes heb je gebreid. Fijne zondag en groeten van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat toepasselijk die rozijnen en dat bier! Proost. Fijn om nu lekker je gedachten met handwerk te verzetten. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen