Pagina's

zondag 22 januari 2017

Cirkels en meer...




nog steeds maak ik ´tussendoor´ cirkels voor droomdekens....


alle resten, kleine lapjes etc. gebruik ik hiervoor, ik heb ook al stapels van de bee-vriendinnen gekregen!
Het project is gestart op het blog Quilty Folk voor het jaar 2016 en in ´17 gaan we gewoon verder.... 


ik probeer dagelijks een wandeling te maken en altijd zijn er reeën te zien, vooral sinds alle produktiebos in de omgeving gekapt is, vandaag waren er zelfs 19 stuks èn....1 haas!


de blokken voor de Rowan-deken worden ´geblokt´....beetje stom dat ik dat niet eerder gedaan heb, nu duurt het voor ze aan elkaar genaaid kunnen worden!


van de dierenartsenpraktijk kwam een kaartje om te condoleren met het overlijden van Ubu, persoonlijk en handgeschreven, heel fijn....


we kregen ook lieve kaarten van familie en vrienden, heel erg bedankt daarvoor!! Dat doet goed...

Fijne dag!

 

4 opmerkingen:

  1. Netjes van die Dierenarts praktijk he? kregen wij laatst bij het laten inslapen van onze kat ook. Vond ik toch wel bijzonder.

    Wat zullen jullie de gespikkelde missen. Wel leuk dat je zo veel ree-tjes (en een haas) in de buurt hebt.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee met die cirkels, daar ga ik wat mee doen! Fijn dat kaartje, ik kreeg vorig jaar ook zo één na het overlijden van ons oude schnauzertje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder en attent, een kaartje van de dierenarts!
    Leuk, al die blokken met cirkels. Best nog een heel werkje, maar zó de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief van de dierenarts he? Wij kregen dat ook bij onze vorige hond. Het deed me goed

    BeantwoordenVerwijderen