Pagina's

donderdag 24 december 2015

WOYWW - 23 december 2015.....drukdrukdruk.....



niet met boodschappen voor het kerstdiner, zoals volgens mij de rest van Nederland, maar met allerlei huishoudelijks binnen en buiten het huisje.

Gelukkig is de tafelloper klaar en de leuke (gratis) lichtjes van Karin Joan passen er prima bij...




de zwarte en witte katoentjes en een rood glittertje uit de mand gehaald en een paar passende onderzetters gehaakt....




kijk eens wat een leuke ´kaart´ we kregen en ik mag´m gebruiken! Zal ik m´n quiltwerken gaan noteren, met maten en stofverbruik erbij? 




dit is het buitenshuise werk....de dames komen inspecteren: dit gaat het nieuwe kippenhok worden!
Eén kip sprong door het raam naar binnen: goedgekeurd dus. Ze moeten wachten tot het echt helemaal klaar is en tot die tijd is het weer iedere avond zorgvuldig alle deurtjes van het kippenhok sluiten, want deze week hadden we ´s nachts om vijf uur bezoek van een vos! Gelukkig schreeuwden de dames en heer moord en brand en waren we net op tijd......




en in Noord Nederland ligt dit op menig tafel: de kerstpuzzel/rebus van Dr. Denker in het Dagblad van het Noorden... heerlijke puzzeldagen in het vooruitzicht!

Fijne Kerstavond!


4 opmerkingen:

  1. Oh, een vos? Ik vind het prachtige beesten, maar niet als je kippen in de buurt hebt! Ben je met een stok naar buiten gegaan om hem te verjagen? Nee, berg je kipjes maar veilig op hoor!
    Ik zou bijna schrijven dat je jouw tafel wel vast kunt dekken voor de kerst, maar het zou toch zonde zijn om op dat mooie quiltwerk eten op te knoeien. Het ziet er fantastisch mooi uit, lekker strak en zo netjes allemaal!
    Fijne dagen gewenst en een knuffel voor alle beestjes bij jullie...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook geen kerststress... daar doen wij niet aan!! Wat heerlijk voor de kipjes.

    Fijne dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wens je hele fijne liefdevolle feestdagen en dank voor je bezoek aan mijn blog!
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had avonddienst ; 0)
    Leuk hoor kipjes :0)) die had ik heel vroeger als kind thuis wel ; 0)

    bedankt hoor voor je dalm.. / lab naam verhaal reaktie bij mij :0))
    Fijne dagen gewenst !!

    BeantwoordenVerwijderen