Pagina's

woensdag 30 september 2015

What´s on your workdesk?

´What´s on your workdesk´....dat kwam ik tegen bij haar




het lijkt me een prima initiatief, iedere woensdag een plaatje van de werktafel, nu het klad er een beetje in kwam met m´n weblog....het foto´s plaatsen lukt weer dus wat let me...

Deze keer - met de laagstaande zon erbij - het doosje met de 2,5 inch blokjes. Ik ben van plan het doosje te legen door er scrap-droomdekens van te maken....




met wederom de laagstaande zon - heerlijk die zon! - de derde top op de ´design-wall´, alhoewel....er valt niet veel te designen aan zo´n top...haha! Deze keer met rode sashings





met een luisterboek erbij vliegt de tijd....




en voor de avonden ligt dit breiwerk ´voor de grijp´.....op naald 8 met dit garen wordt het een lekker warme poncho uit een boek van Rico Design....gekocht bij het Nederlandsch Wolhuys een nieuwe breiwinkel in oost-Groningen...
 

en de spotted dog?




zij hield inspectie terwijl ik de rode bieten rooide, schoonmaakte, kookte en in de vriezer legde.....alhoewel ze ze het liefst zelf opeet! De pootjes worden minder maar met haar reuk en eetlust is niets mis, ze vond in de moestuin al menig ´vergeten´ aardappel! 

Fijne woensdag!

5 opmerkingen:

  1. Your patchwork looks really impressive and I love the photo of your beautiful dog investigating the beetroot. Have a lovely week. Barb #24

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, denk dat er heel veel bijzondere werktafels zijn......
    Herfstige steekjesgroetjes van werktafel tot werktafel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat deken ziet er super uit!

    Ik doe deze week ook mee, ik sta op nummer 40. Je bent altijd welkom om langs te komen op mijn blog!

    Groetjes, Sofie
    http://sofies-succulent-beads.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat is een leuk idee voor de woensdag... Maar ik weet nog niet of ik ook mee doe, want ik vind dat ik het dan wel een poosje moet volhouden...
    Wat zitten je vierkantjes netjes aan elkaar!
    Heerlijk een hond om je heen... Die van ons rooide vroeger zelf de aardappels, ook al was het nog geen tijd daar voor....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inderdaad een leuk idee een foto op woensdag van je werktafel......
    ga er over nadenken.
    groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen