Pagina's

dinsdag 20 januari 2015

Siggy´s



vandaag viel deze siggy in de bus!

De hoeveelste het voor mij is? Geen idee...ze komen samen in een trommel en ze zullen ooit één of meer quilts worden...




Uiteraard stuurde ik een siggy terug, maar omdat ik geen voorraad meer had werd een stapeltje nieuwe siggy´s gemaakt.

Een siggy is een quiltblokje met een centrum van ongebleekt katoen met daarop je naam, datum, woonplaats en land.
Bij Marga kun je zien hoe je lid wordt van de siggy-lijst met quiltsters van over de hele wereld. 




Helaas....het varkensstofje is op, ik ga verder met een rose bloemetje...




Ondertussen houdt de quiltpolitie mij streng in de gaten!

Wil je ook ruilen, laat het me weten!

 

3 opmerkingen:

  1. Haha, die poes... Ik denk dat ze gewoon ook verliefd is op die mooie Siggies... en geef haar eens ongelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Jouw varkentje zit in mijn Rol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit weekend ga ik ook weer aan de siggy. Blijft leuk.

    BeantwoordenVerwijderen