Pagina's

zaterdag 17 januari 2015

Gewoon doorgaan.....





waar ik in december gestopt was......



alle ´rommeltjes´ weer op het grote dienblad gelegd en in de ´verloren´ uurtjes aan de slag met het volgende blokje....




het dipschaaltje uit het kerstpakket blijkt ook heel handig te zijn...






blokje 14....




en blokje 15, dat niet werd wat ik me voorgesteld had en toch laat ik het zo! Op naar blok 16!

Het nieuwe jaar brengt ook altijd nieuwe BOM´men (Block Of the Month) en deze is toch heel mooi.....


te vinden op het weblog van Esther Aliu


Fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ze aan het opnaaien, maar omdat de kerst voorbij is ben ik niet echt geïnspireerd.
    Ja, ik zag de quilt bij Esther. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja fijn hè, dat het quiltjaar gewoon door loopt,...en die bakjes, da's heel herkenbaar!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen