Pagina's

dinsdag 4 november 2014

Vestje en inspiratie....





iedere vrije minuut brei ik aan het jongensvestje.....hopend dat het a.s. zaterdag klaar zal zijn, maar na een avond achteruitbreien gaat dat moeilijk worden!



En dat terwijl ik massa´s inspiratie opgedaan heb op de Vismarkt in Groningen tijdens ´Diezijn-leuk!´




Allerlei zelfgemaakt, ontworpen, gecreëerd, gebreid, gehaakt, genaaid, gedrukt.....



vrolijke rokken van resten tricot.....




èn zelf gekookt en gebakken, hier heerlijke Turkse hapjes...

 

het weer werkte ook bijzonder goed mee.....





dan ga je natuurlijk graag op de fiets ;-)




of je stapt in de boot.....




of je stapt op je stelten!

Al met al inspireerde het mij om aan de slag te gaan met vrolijke kleuren.....


de volgende droomdekentop is klaar en goedgekeurd door dekenexpert Guusje!

Fijne dag!
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige truien/vesten daar op de vismarkt en mooie foto's laat je ons zien. Heel veel succes met jouw "breiwerk". Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was het leuk, he? Met het heerlijke weer en al die supercreative mensen, werd,ik er zo,blij van! Het was mijn eerste keer, maar in april wil ik weer!

    BeantwoordenVerwijderen