Pagina's

donderdag 13 november 2014

Uitdaging 2




 


Onthulling van ´de Uitdaging´ op de bee - de foto is van haar op haar blog meer foto´s!
De gordijnstof is stug, rafelt, papier aan de achterkant, de lapjes zijn klein en toch zijn er zoveel verschillende mogelijkheden: wandkleden, een muizenfamilie met poes, kussens, tassen, pannenlappen, (mijn) vloerkleedje........




hier nog zonder rand.....




én de nieuwe ´Uitdaging 2015´ is gestart en wel:

´maak van deze twee fat quarters - aangevuld met andere stoffen - een QUILT´.....dus geen kussen, placemat o.i.d., maar terug naar de basis! We hebben er kraaltjes bij gekregen, andere versieringen zijn toegestaan ;-)

Het is met enthousiasme ontvangen door de dames van de bee en nu maar weer onze mond dichthouden tot december 2015 (of eerder zoals al snel geopperd werd!).

Hebben jullie gezien dat Quiltmania een nieuwe ´Christmas Along´ is gestart op hun site en Facebook? Dagelijks, behalve in het weekend, een blok en dat tot 15 december. Hier (klik) kun je de ´squares´ vinden. De video´s zijn in´t Frans, maar volgens mij als je geen Frans verstaat toch heel duidelijk.

Ik ben benieuwd of Drops Design ook dit jaar een adventskalender laat zien of wie er nog met kerstpatronen komt.

Ondertussen heb ik van het garen dat ik in het bericht Mini-dipje...... liet zien een infinity sjaal gehaakt (kleuren zijn wat fel door het niet kunnen instellen van de camera)




en tijdens het opruimen van de vliering vond ik een zak garen (waarvan ik - heel erg :-( - niet meer weet waar ik het kocht of waarvoor ik het kocht!) dat natuurlijk nu NIET meer kon wachten en de omslagdoek is bijna klaar....


 
dankzij iedere avond een uurtje BBC2 kijken (zie blogbericht van 9 november). 
Patroon gevonden bij Echtstudio, onder ´gratis haakpatronen´.
Vanavond weer een uurtje!

Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten