Pagina's

zaterdag 22 november 2014

Ongenode gast....



najaar: de bomen in het bos laten de bladeren vallen, de kippen gaan in de winter´stand´ en zijn wat trager en de roofvogels worden hongerig......




de kip van een paar blogjes geleden heeft de aanval van de havik (op de eerste foto ongeveer in het midden) helaas niet overleefd.
De havik was zo brutaal om de kip ín de ren te pakken - waarmee hij zichzelf ook ´gevangen´ zette trouwens - dus vanaf nu zit de ren weer potdicht. Sneu voor de kipjes, maar gezien de dreigende vogelgriep ook verplicht.




Binnen zat ik - tot het gekakel losbrak - te knutselen aan de kerst-vierkantjes, nummer zeven....




en nummer acht...




Toen ik deze week een boodschap ging doen bij Action zag ik daar deze houten knoopjes en zilverkleurige bedeltjes! Ideaal voor de kerst-blokjes!

Fijn weekend en help hopen dat de roofvogels even wegblijven!
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke blokjes zijn het weer. Ik zie dat jij ook al de action hebt ontdekt. Ik had al leuke houten knoopjes bij de Xenos gekocht die ook goed te gebruiken zijn. Was het maar weer maandag...voor het nieuwe blok....

    BeantwoordenVerwijderen