Pagina's

dinsdag 8 juli 2014

Droomdekens....





ondanks de vakantietijd kwamen de droomdekennaaisters samen.....



en er waren weer prachtige droomdekens gemaakt!



vrolijk gekleurde slapende poesjes.....






zoiets moois kun je maken met restdriehoekjes!

Voor de duidelijkheid: deze quilts heb ik NIET gemaakt, ik maakte slechts enkele blokken bij de zwart-met-vrolijke-stippenquilt van de eerste foto en


 

via de mailing van de Regenboogboom (klik, voor het patroon kijk onder ´droomdeken maken´) kregen we een sterpatroon van Wendy Vosters, waarvan we allemaal een paar maakten.

Zoals altijd was het een geslaagde dag!



Inmiddels zijn de rode bessen geplukt, nu de frambozen en zwarte bessen nog....

Fijne dag!

 

4 opmerkingen:

  1. De Droomdekentjes zijn schitterend. Een fantastisch doel; ik heb ook 15 sterblokken gemaakt. Zó leuk en makkelijk te maken, ook van restjes.
    Ik sta op de wachtlijst voor een moestuin(tje) bij de volkstuinvereniging hier in Dokkum. Heerlijk...
    Als ik de verhalen van jou zo lees en je potten jam zie, gaat het bij mij niet kriebelen, nee, jeuken, en niet te zuinig :>)

    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al 15! Geweldig! Ik kwam niet verder dan 3....maar hoop later meer te maken, het is een leuk patroon.
      Ik duim voor je dat je snel een plek krijgt, het is zo leuk en dankbaar om groenten en fruit uit eigen tuin te eten (en een goede gymnastiek ;-) )

      Verwijderen
  2. Francisca, dat worden mooie droomdekens !!!! groetjes Tooske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Tooske, ik zal het doorgeven aan de maaksters!

      Verwijderen