Pagina's

zaterdag 10 mei 2014

Vrij(e)dag.......



regenachtig, kil, trein, ontmoeting, MUSEUM!!




een heerlijke dag uit.......ZWOLLE!!!




museum ´De Fundatie´.......kleine stadswandeling vanwege de regen en.......




´Waanders in de Broeren´, wat een geweldige boekhandel....helaas was een groot deel van de dag al voorbij en kwam er nog een heerlijk sluitstuk, dus te weinig tijd maar voor deze boekhandel ga ik zeker terug naar Zwolle! 





het sluitstuk: afternoon tea bij ´Het Vliegerhuys´





en dan volgt ook nog een vrije zaterdag, wat zal ik eens gaan doen.....nog wat overhemden tot lapjes maken.....




of de volgende rijen aan de kleurrijke CAL-deken haken.....




of de rijen aan de blauw-groene deken........




óf flink doorborduren aan het ´randje per week´.....ik ben per slot van rekening een paar weken achter...... 





maar ja.....eigenlijk heb ik ook wel zin om wat te experimenteren met de potjes kalkverf van Annie Sloan, die ik deze week bij haar kocht....




en zomerrokken maken van deze lappen (links uit de voorraad, de twee rechts van de Kringloop!)........



en dan kijken deze lapjes en onaffe quilts mij ook nog aan!! HELP!!!!



Eerst maar eens het kacheltje aangestoken, ´t lijkt wel herfst...


en inmiddels ben ik ook toe aan de lunch, lekker vers roggebrood met kaas, vanmorgen op de markt gehaald.....




en dan broodnodige een siggy versturen, door internet- en computerproblemen is´ie blijven liggen.
Zijn er nog siggyverzamelaars die willen ruilen? Ik stuur er graag één op!

Fijn weekend! 

1 opmerking:

  1. Leuk, leuk en erg leuk. tjonge jij gaat snel met alles.
    Hebben wij al een siggy geruild?
    Zo niet dan hou ik mij graag aanbevolen om te ruilen.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen