Pagina's

zaterdag 29 maart 2014

Deze week......

ging weer eens veel te snel voorbij.......



 de bloemetjes werden letterlijk buitengezet.....






hier zat ik voornamelijk om te haken aan de dekens in het kader van ´Crochet Along 2014´ van Jolanda en Tertia
èn aan dit paashaasje.....




patroontje gevonden op ´Freubelweb´




De kippen waren er als de kippen bij om enorm veel eieren te leggen, zodat ze het ´kopjekoffieonderweg´potje weer flink konden vullen......


 

want daarin verdwijnen de euro´s die de dames voor ons verdienen!

De houtvoorraad moest bijgewerkt worden, de dagen mogen dan warmer worden....de avonden zijn koud!
 

 


Deze week werd ook de quiltvoorraad, de kledingstoffenvoorraad en wat dies meer zij eens doorgespit, uitgezocht, doorgegeven, weer opgeborgen.......


 

 en tsja.....ik geloof dat ik voor de komende 100 jaar voorzien ben van voorraad......maar het schijnt dat dat een quiltsters ´ding´ is......toch?????? (niet denken dat dit de enige 2 boxen zijn...hahaha...het zijn er véél meer!)




Het schaamrood stond me echt op de kaken toen ik twee onafgemaakte quiltjes tegenkwam die ik helemaal was vergeten.....hoe erg is dat???!!!!





Ze zijn gedeeltelijk gequilt, dus het is niet eens veel werk om ze af te maken en dat ga ik dus gauw doen!



De volgende droomdeken hangt ondertussen ´aan´t flanel´ :
5 x 5 inch blokken, gesneden uit diverse plaatjesstoffen, met een 2 inch sashing van groen gestipte katoen....

fijn weekend met mooi weer!

2 opmerkingen:

  1. Geen wonder dat de week voorbij vloog. Als je met zóveel leuke dingen bezig bent. Haha, herkenbaar hoor, van die stofjes en ook de vergeten quiltjes. Intussen ook genieten van buiten, van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig....ik ben dus niet de enige met vergeten´ quilts.....

      Verwijderen