Pagina's

zaterdag 17 augustus 2013

Nooit genoeg tassen.......

kan ik hebben.....en dan niet prachtige dure designertassen ....nee....het liefst zelfgemaakt!


Uit de afprijsbak bij IKEA een stuk geplastificeerde stof gevist voor 1 euro....een lap blauw/wit gestreepte katoen uit de voorraad voor de binnenkant, een lapje vilt, een lapje blauw geplastificeerd en een applicatie van Action en......


de badtas/shopper is klaar!


Bij ´Stoffeckchen´ op Borkum vond ik deze leuke tricotstof.....


eens bedenken wat ik daarmee ga doen....een sjaal...een shirt....in ieder geval voorpret voor begin december, wanneer ik weer naar London ga....deze keer voor een bijzondere dag!



Maar dat duurt nog een paar maanden, eerst genieten de gestippelde en ik van deze logé....die iedere dag een jasje uittrekt!

Fijn weekend.... enne....ik vind het leuk wanneer je een reactie achterlaat!
 


3 opmerkingen:

  1. Leuke tas Francisca! Kun je inderdaad altijd gebruiken! Wat een leuke Londen-stof ook, komt dat goed uit! Een sjaal lijkt mij erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heb je voor elke gelegenheid een unieke zelfgemaakte tas. Deze is ook erg leuk. Een leuke pluizige logé heb je.

    BeantwoordenVerwijderen