Pagina's

zaterdag 15 juni 2013

Even snel.....

een berichtje plaatsen, daar kwam het een paar dagen niet van.....want druk met van alles en vooral voorbereidingen voor ons twee-keer-per-jaar-feest.





Deze keer voor het eerst 3 taarten bakken: twee maal de varkentjes-in-modderbad-taart......





en éénmaal een monchou-aardbeidentaart...



Deze laatste lijkt beter dan hij/zij is.....de bodem is niet erg hard geworden en ik heb nu geen idee hoe ik´m uit de vorm moet krijgen.....HELP!!

Gelukkig heb ik een trouwe supporter, dat maakt dat ik wat minder onzeker ben.....ze vindt namelijk alles lekker!




Deze week kreeg ik van de 11-jarige al zo´n mooie cupcake...



is het niet prachtig?

En de 8-jarige was zo trots op de hare dat ze de cake eigenlijk niet wilde opeten....




Ik ben ook supertrots op ze!!

Volgende week maar flink doorstappen tijdens de avond-4-daagse.....die kilo´tjes......oei......

Fijn weekend allemaal!!

1 opmerking:

  1. Wat zijn je varkentjes taarten geweldig gelukt!!! Bijna zonde om ze op te eten!!

    BeantwoordenVerwijderen