Pagina's

donderdag 18 april 2013

Kleurrijk of neutraal......

dat moet nog beslist worden.....

 moeilijk....




iets er tussen in misschien....
 



Alle tricot lappen/lapjes uit de kast gehaald voor de workshop bij Dana

En dan moet je ook nog iets kiezen voor de lockmachine

 
zijn dat genoeg zomerse kleurtjes....




of toch nog even naar de winkel......?

Zo langzamerhand komt de zomer in zicht en mag de warme winterkleding in de kast blijven en de luchtige zomerkleding tevoorschijn gehaald worden....en kijk eens wat ik bij de Kringloop vond!



Fris en zomers....


en bij de bieb stonden deze heren me toe te lachen




de ´nieuwe´ van Arne en Carlos, deze keer met van alles en nog wat: poppen, bloemetjes, dekens, onderzetters....




zelfs een poppenhuis!

Een poppenhuis heb ik al, maar een paar nieuwe onderzetters komen van pas...

   


en kijk eens naar de theepot op de foto en wat hier in de kast staat!


Zouden er genoeg blauwtjes in de wolletjesmand liggen?

Ik wens jullie een fijne zonnige dag!

3 opmerkingen:

  1. ben benieuwd wat je voor workshop gaat doen.
    Die gebloemde tricot van foto 1 herken ik, die ligt hier ook al een tijdje te wachten op een bestemming.....
    succes met kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke vrolijke zomerkleurtjes en heb je al gekozen ondertussen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook je onderzetter is heel leuk, al aan begonnen?

    BeantwoordenVerwijderen